BEGONNEN ALS OFFICE MANAGER EN NU RECRUITER

Home - Blog - BEGONNEN ALS OFFICE MANAGER EN NU RECRUITER

Dit had ik zelf in eerste instantie helemaal niet zien aankomen. In juni 2017 begon ik bij Xiphos als Office Manager. Al snel werd ik in het diepe gegooid waardoor er veel zelfstandigheid van mij werd verwacht. Dit zag ik juist als een uitdaging waardoor ik alles snel heb kunnen oppakken. Ik vind het heerlijk om met van alles bezig te zijn en constant te moeten schakelen. Daarnaast vind ik het leuk om bezig te zijn hoe bepaalde zaken (nog) beter ingericht kunnen worden.

Afgelopen december zijn wij binnen hetzelfde pand verhuisd naar de 3e verdieping. Samen met Terry heb ik dit project mogen coördineren, wat ik echt geweldig vond! Het schakelen met leverancier, het project bewaken en leveranciers op de hoogte stellen van de verhuizing. Een flink staaltje timemanagement kwam hier aan te pas. Er kwam meer bij kijken dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik vond het ontzettend gaaf dat ik hierbij betrokken werd en heb hier dan ook veel van geleerd.

Nadat we verhuisd waren en alles op rolletjes liep, kwam er een vacature vrij voor Recruiter. Ik kreeg de mogelijkheid om een switch te maken en om het recruitment team te gaan versterken. Dit leek mij wel wat! Ik hou wel van uitdagingen en vind ik het belangrijk om mezelf te blijven ontwikkelen. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik heb eerst een paar weken mogen ‘proeven’ aan het recruitment vak, wat ik heel prettig vond. De recruiters, al bekende collega’s uiteraard, hebben ervoor gezorgd dat ik me al snel thuis voelde in het team! Ondertussen werk ik al 3 maanden als Recruiter. De switch was wel even wennen, want het zijn twee totaal verschillende functies natuurlijk. Ik ben nu veel in gesprek met IT-specialisten en op zoek naar nieuwe collega’s die ons Xiphos team kunnen versterken. Er valt nog voldoende te leren natuurlijk, maar gelukkig heb ik hele fijne collega’s bij wie ik altijd terecht kan!!

Lorenza van Wolferen

Share: